mandag 22. november 2010

Portretter

Syns det er fint med sort-hvitt bilder. På disse bildene har jeg redigert litt i Picasa. Har ikke vært så opptatt av skygger osv. da bildene har blitt tatt på impuls. Med reflektorskjerm og redigering i Photoshop får en nok bedre kontraster. De fleste bildene er er tatt med mitt nyinnkjøpte Canon EF 50mm f/1.8 II.

Noen av bildene er også tatt i Raw-format, men må vente til jeg har fått installert Photoshop før jeg får testet dette formatet. Hadde vært kjekt med noen modeller også, så det er bare å melde seg, disse modellene var jo svært så fotogene:-)


























2 kommentarer:

Sahra sa...

Fine bilder, du er flink Ingvild:) Og gratulerer med nytt objektiv! Digget bildet av Papsen. Håper du har hatt en fin ferie:)

Klem fra Sahra

My Photo Story sa...

Takk for det Sahra:-) Er på begynnerstadiet jeg da, men det er veldig gøy og har masse å lære så du får følge med på utviklingen:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...