torsdag 28. april 2011

Maur og diverse


Fjernet forrige innlegg, var ikke helt fornøyd med bildene. Har funnet litt mer ut om hvordan jeg skal bruke close-up filtrene og hvordan makrobilder bør taes, fant bl.a. ut at jeg kunne bruke flere samtidig, så da kom jeg jo enda tettere innpå :-)


Har bare funnet maur enda...Satser på det dukker opp flere arter etterhvert.






Hadde meg en tur til Kyrkjetangen i dag, meg og Tia i fineværet. Tia snuste rundt og leitet etter grillrester etter diverse folk og jeg gikk med trynet opp i alle mulige busker med kameraet. Etterhvert var det en fyr der som gikk frem og tilbake og rundt omkring utenfor stiene og stirret "diskret", syns han virket litt rar. Etter en stund gjemte han seg bak noen busker. Jeg så han hele tiden og da jeg stirret opp mot han, dukket han hodet raskt ned bak busken. Skrulling. Så da fant jeg ut at kanskje det var på tide å dra hjem:)

2 kommentarer:

Hegis sa...

Kjempefine bilder Ingvild, du er kjempeflink:o)har du flere close up-filtre da eller??

My Photo Story sa...

Takk. Brukte +4 og +10. Forske litt mer på dette i helgen tenkte jeg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...