mandag 18. juli 2011

Testing

Endelig!! Har såvidt fått testet ut mitt nye fotoutstyr:) Har vært litt crazy i det siste og kjøpt Canon EOS 5D Mark II for et par uker siden og nå har jeg bare ventet og ventet på det nye objektivet som kom i dag! Det er et Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, direkte fra USA:)



Måtte løpe utenfor en tur i ettermidag, så ble bare noen testbilder, men tror jeg kommer til å bli kjempefornøyd:) Objektivet passer også godt for portrett og naturbilder. Det eneste er solblenderen, ser ut som jeg går rundt med den telelinsen;)
Nå mangler jeg bare vidvinkel, må ha før ferien:)



2 kommentarer:

Hegis sa...

Oi oi så fine Ingvild, gleder meg til å prøve mitt også, håper bare kameraet mitt takler det, ellers mååå jeg bare kjøpe nytt, hehe.

My Photo Story sa...

Ja, du kan bare glede deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...